FANDOM

Pan Policjant, to jeden z policjantów w AxelCity. Jest dobrze wyszkolony, lecz mimo oddania swojej pracy, potrafi zadbać także o życie towarzyskie.

Historia Edytuj

Pan Policjant był zwykłym mieszkańcem AxelCity, ale któregoś dnia dołączył do Miejskiej Policji. Pewnego dnia został wezwany przez Axela, Rafała i Osadnika, aby razem z nimi złapał Audiowiedźmę. Gdy wiedźma została złapana, pan Policjant w nagrodę podarował kolegom bilet dla pięciu osób, na rejs Axejdonem. Ku jego zdziwieniu, Axel napisał na bilecie również jego imię, więc miał wyruszyć z nimi w podróż.

Rejs Axejdonem Edytuj

Pan Policjant, razem z Filipem77, zostali zaproszeni na rejs Axejdonem, razem z Axelem, Osadnikiem 26 i Rafałem. Gdy weszli do swojej kajuty, natychmiast wybuchła wojna o łóżka, gdyż jedno było zwykłe, a dwa piętrowe. Każdy chciał spać na piętrowym, na szczęście pan Policjant zapobiegł konfliktowi, mówiąc że on będzie spał na zwykłym, a reszta się jakoś dogada. Następnie wszyscy, oprócz Rafała rozeszli się w swoje strony. Pan Policjant i Osadnik 26 poszli do sklepiku, gdzie kupili parę rzeczy. Gdy przyjaciele wrócili do kajuty zastali chorego Rafała. Pan Policjant i reszta próbowali mu jakoś pomóc, podczas gdy fale robiły się coraz bardziej niespokojne. Próbowali go wyprowadzić na świeże powietrze, lecz na próżno. Rafał wrócił do kajuty. Tymczasem chłopacy zajęli się sobą, a policjant grał w shuffleboarda. Gdy na noc poszli do kajuty, Rafał spał, a oni postanowili zrobić sobie pogawędkę na poduszkach. Nagle zupełnie niespodziewanie w statek uderzyła ogromna fala. Axejdon zaczął tonąć, przyjaciele musieli się ewakuować. Po drodze do szalupy ratunkowej, taplali się w wodzie, na korytarzu i widzieli martwe ciała innych ludzi. Gdy wskoczyli do ostatniej z szalup, zaczęli ją opuszczać, ale statek przechylał się o 90 stopni w lewo, przez co łańcuchy podtrzymujące szalupę się urwały, a łódź zaczęła się ślizgać po przewracanym kadłubie statku. W końcu wpadli do wody.

Dryfowanie bez celu Edytuj

Po tragedii Axejdona, paczka Axela dryfowała po oceanie, szukając lądu. W pewnym momencie policjant ujrzał ląd, lecz okazało się, że to był tylko sen Rafała i nadal płynęli, bez żadnego celu. Po jednym dniu płynięcia, nagle ich łódź trafiła na zamarzniętą wodę. Nagle ujrzeli port, w którym spotkali jakiegoś rybaka. Okazało się, że był to Osadnik 98, czyli przyjaciel Rafała. Następnie dowiedzieli się, że trafili do RafsonCity, a za trzy dni będą święta.

Później, razem z przyjaciółmi spędził Boże Narodzenie, w rodzinnym mieście Rafała.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest bardzo dobry w Shuffleboard.
  • Na początku nie chciał płynąć Axejdonem, gdyż "służba nie drużba". W końcu jednak zdecydował się popłynąć.
  • Do tej pory nie znamy jego prawdziwego imienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki