FANDOM

Osadnik 26 (1988- )

Jeden z żołnierzy ASAB.

Jest ubrany w niewygodny strój wojenny i jeździ czołgiem.

Świetnie strzela z miniguna. Osadnik 26 ma urodziny akurat 4 lipca. W Dzień Niepodległości. Wtedy w AxelCity rozpoczyna się podwójne święto.
Przechwytywanie

Osadnik 26

Został on niestety zwolniony za kupienie komputera.

Potem został on znowu zatrudniony, ponieważ sprzedał komputer a pieniądze dał Axelowi.

Jest on też przyjacielem Rafała. Ma bardzo długą historię .

DzieciństwoEdytuj

Osadnik 26 urodził się w roku 1988 w małej wsi Zielone Bagno. Jako bobas mieszkał z ojcem i z ciotką, ponieważ matka poszła na wojnę. Gdy Osadnik 26 (wtedy Stefan Uryngo) ukończył cztery lata poszedł do wiejskiego przedszkola i tam został wychowany. Jego opiekun miał z nim spore kłopoty, bo Osadnik 26 jako jedyny wyróżniał się wśród grzecznych dzieci. Marzył aby zostać w przyszłości strażakiem i każde źródło ognia, nawet najlichszą zapaloną ówczesną zapałkę gasił wodą z bagienka. Ciotka Osadnika 26 już go nie znosiła i wyjechała za granicę do północnego Meksyku. Kiedy ciotka wyjechała, Osadnikiem zajął się ojciec, który lubił własnego syna i dwa razy w tygodniu kupował mu lody. Lecz praca wzywała ojca do miasta, które w tych czasach było bardzo niebezpieczne. Został tam zastrzelony. Po śmierci ojca trafił do domu dziecka no i tak samo się zachowywał jak w domu. Nie współpracował z rówieśnikami, przez co był nękany. 15 października 1991 o trzeciej nad ranem Osadnik 26 dyskretnie uciekł z domu dziecka i nie wrócił.

DojrzałośćEdytuj

Osadnik 26 wychowywał się na łonie natury, a konkretnie w tajdze w północnym Oregonie. Spał w szałasie zbudowanym z patyków i błota. Żywiła go sama przyroda. Nocą w oregońskiej tajdze jest bardzo zimno. Od świtu do zmroku Osadnik kopał pod ziemią w poszukiwaniu krzesiwa. Poszukiwania trwały tydzień, a kiedy Osadnik znalazł krzesiwo, rozpalił małe ognisko. 31 stycznia 2004 został porwany i uwięziony w obozie na malutkiej skalnej wysepce na Oceanie Spokojnym. Tam był torturowany przez pięć miesięcy. Kiedy to 26 czerwca 2004 o pierwszej w nocy udało mu się uciec, wskoczył do zimnego oceanu i próbował przepłynąć go wpław. Minęło parę dni pływania, a był dopiero w połowie drogi. Żywił się wyłącznie rybami, które udało mu się znaleść w oceanie. Nocami nie spał. Płynął dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Pobyt w KaliforniiEdytuj

Osadnik 26 dotarł do plaży kalifornijskiej 2 lipca 2004 roku. Zamieszkał w pobliskim pensjonacie. Otrzymał w prezencie sługę Parkera i bardzo duże mieszkanie prezydenckie. 4 lipca 2004 Osadnik 26 ukończył siedemnaście lat. Napisał zaproszenia do paru osób, których poznał w ciągu tych dwóch dni. Wszyscy zaproszeni przyszli. Nawet Parker z metrowym tortem. Była muzyka, neony no i przede wszystkim szampańska zabawa. Po urodzinach Osadnik poszedł z nowymi przyjaciółmi do miasta na paradę z okazji Dnia Niepodległości. Dla Osadnika 4 lipca to ulubiony dzień.

Axejdon Edytuj

Osadnik 26 razem z przyjaciółmi płynął Axejdonem, którego fala odwróciła o 180 stopni. Wykazał się wtedy odwagą i sprytem. Płonąca benzyna przypaliła mu trochę mundur. To on wpadł na pomysł ze smażoną rybą na gorącej od słońca drewnianej tratwie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki