FANDOM

Filip77, to przyjaciel Axela i Rafała. Pochodzi z serwera Square-land, z miasta New Village City.

Filip77.jpg

Filip77, w jego codziennym ubraniu.

Historia Edytuj

Filip77 przyszedł na świat jako jedyny syn króla i królowej Square-land. Niestety jego rodzice zostali zamordowani, a on trafił do domu dziecka. Jednak w wieku siedmiu lat z niego uciekł, nie pamiętając, że jest przyszłym władcą serwera. Chciał udowodnić, że jest czegoś wart i zostanie wielkim wojownikiem. Pewnego dnia, po długich podróżach, trafił do miasta Block Angeles, gdzie mieszkał jego kuzyn Steve. Steve podjął się opieki nad nim i uczył go strzelania z łuku, walki na miecz, oraz wszystkich podstawowych rzeczy dla wojownika w Minecraftcie. Mając dwadzieścia dwa lata, przeprowadził się do New Village City, gdzie rozpoczął pracę w korporacji Mobsbusters. Pewnego dnia przypadkowo trafił na serwer AxelCraft, gdzie poznał Axela, a także Rafała, na Minebooku. Gdy Axel, Rafał i Osadnik 26 złapali Audiowiedźmę, został przez nich zaproszony, na rejs Axejdonem. Tam poznał Osadnika i pana policjanta.

Rejs Axejdonem Edytuj

Pan Policjant, razem z Filipem77, zostali zaproszeni na rejs Axejdonem razem z Axelem, Osadnikiem 26 i Rafałem. Gdy weszli do swojej kajuty, natychmiast wybuchła wojna o łóżka, gdyż jedno było zwykłe, a dwa piętrowe. Każdy chciał spać na piętrowym, na szczęście pan Policjant zapobiegł konfliktowi, mówiąc że on będzie spał na zwykłym, a reszta się jakoś dogada. Następnie wszyscy, oprócz Rafała rozeszli się w swoje strony. Filip poszedł do bufetu, aby napchać się jego ulubionym ciastem, murzynkiem. Gdy przyjaciele wrócili do kajuty zastali chorego Rafała. Pan Policjant i reszta próbowali mu jakoś pomóc, podczas gdy fale robiły się coraz bardziej niespokojne. Próbowali go wyprowadzić na świeże powietrze, lecz na próżno. Rafał wrócił do kajuty. Tymczasem chłopacy zajęli się sobą, a Filip z Osadnikiem, popijając lemoniadę, na leżakach, patrzyli jak Axel pływa. Gdy na noc poszli do kajuty, Rafał spał, a oni postanowili zrobić sobie pogawędkę na poduszkach. Nagle zupełnie niespodziewanie w statek uderzyła ogromna fala. Axejdon zaczął tonąć, przyjaciele musieli się ewakuować. Po drodze do szalupy ratunkowej, taplali się w wodzie, na korytarzu i widzieli martwe ciała innych ludzi. Gdy wskoczyli do ostatniej z szalup, zaczęli ją opuszczać, ale statek przechylał się o 90 stopni w lewo, przez co łańcuchy podtrzymujące szalupę się urwały, a łódź zaczęła się ślizgać po przewracanym kadłubie statku. W końcu wpadli do wody.

Dryfowanie bez celu Edytuj

Po tragedii Axejdona, paczka Axela dryfowała po oceanie, szukając lądu. Gdy Osadnik płakał w tajemnicy, Filip mówił mu, że emocji nie trzeba się wstydzić, ale Osadnik i tak się wykręcał od płakania. Po jednym dniu płynięcia, nagle ich łódź trafiła na zamarzniętą wodę. Nagle ujrzeli port, w którym spotkali jakiegoś rybaka. Okazało się, że był to Osadnik 98, czyli przyjaciel Rafała. Następnie dowiedzieli się, że trafili do RafsonCity, a za trzy dni będą święta.

Później, razem z przyjaciółmi spędził Boże Narodzenie, w rodzinnym mieście Rafała.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego ulubionym ciastem jest murzynek, więc na początku miał się nazywać Pan Murzynek. Jednak z obawy na porównywanie z prawdziwymi murzynami, to imię zostało zmienione na Filip77.
  • Pochodzi z serwera Square-land, gdzie każdy level, to wiek danego gracza. Więc w Square-land Filip ma 24 lata. Gdyby takim samym sposobem obliczania wieku posługiwać się na AxelCraft, to Filip miałby tam 20 lat.
  • Ma psa imieniem Odie.
  • Świetnie strzela z łuku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki